nuffnang

Monday, June 14, 2010

penat tp berbaloi..

td, 12.30 kuar jap blk umah..nk amik borang pnjaman mara adik coz nk g anta ke pejabat mara..smpai umah, mak ajak teman g umak nenek sdara..kezen mak kawin..xsmpat rez, trus g ngan mak & adik..pas2 anta mak blk umah n trus ke bndar..gi  lhdn lu coz nk kna matikan setem hasil then bru g pejabat mara..kul 3.10 bru smpai ofis blk..pnat yg amat..everthing kna rushing..dh r pg td g pejabat daerah, g pasar bli ikan, ayam, udang n sayur2..kul 10 lbh bru msuk ofis..letih gle rse..pale pn dh penin..nt otw blk, kna singgah mydin jap bli brg2 dpur n skit lg keperluan adik..sok die dftar kt KPTM Kuantan..kul 6 pg dh kna grak dr umah..mlm ni tdo awal r..tp mst bsg xleh tdo awal gak..ayah 4 sure r tgk world cup mlm2..ermm..pape je r..yg psti skrg aku kepenatan..nsb bek bos xde..leh r rez skit..nk bkak FB xleh..ntah pe mslh ngan account aku..dr td lg xleh bkak..cm hampeh je..
ptg2 cmni mst bez kalo mkn goreng pisang ngan abc..kt bwh ofis, tpi jln de org jual abc n goreng pisang tp mls r nk turun..bgus gak mls2 ni..jimat skit duit..bulan ni agak sengkek..nk kna byr yuran adik nk dftr KPTM n bli brg2 keperluan die..abih sen gaji bln ni..lgsg xleh save dis month..xpe r..jnji adik dpt blaja,,xde r duk t'congok kt umah pas spm..nt kalo b'jaya, bkn aku yg sng, die gak yg sng..leh tlg mak ayah..nsb bek r aku lum kawin..kalo dh kawin, xdpt nk tlg family cm aku bt skrg..n nsb bek aku duk umah, so xde r kisah sgt gaji abih pn..duk umah xprlu nk byr sewa..jaz bln2 aku kna byr astro n telefon n tenet..aku yg psg, aku r yg byr..bkn pe, bg kesenangan skit kt family..even x byk tp ansur2 r..tp pe kna mengena ngan title post aku ni? ntah pape je..xksh r..ni blog aku..ske ht aku r nk cte pe kn..bkn nk suh org ske ke pe, tp skadar nk b'kata2..org xske, xprlu bce..lgpn bkn de sape pn nk bce blog aku yg ntah pape ni..wat eva!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...