nuffnang

Saturday, July 3, 2010

my month..

hjg bln ni genap umo aku 25 thn..dh mkin tua..tp dpt bonus harijadi dr celcom awal..03/07 pdhal birthday aku 30/07..aku lum pk lg pe azam aku kali ni coz slalu aku x dpt pe yg aku nk tp yg aku xpk 2 r aku dpt..unexpected gift r lbh krg..
ml td tgk bola argentina vs german..tp hmpa & kecewa coz team feveret aku tumpas dgn kekalahan yg mengejutkan n amat memalukan..4-0..tp mmg diakui p'tahan german amat kuat & argentina hlg rentak kali ni..bolos awal2 lg pd minit ke 3..ingtkn dpt r bgkit blk tp syg coz german dh dpt bce kelemahan argentina..pertahanan lemahdi sblh kiri gol n german guna peluang sebaik mgkin..at de end, german 4 argentina telur sbijik..

2 comments:

  1. oit.ble besday mg ek?
    lupe la.darjah 6 dulu ingt la kottt..hahaha

    ReplyDelete
  2. bln ni..30 julai..jgn lpe bh adiah ye..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...