nuffnang

Wednesday, May 18, 2011

blogger..blogger..blogger..

hairan tgk blogger2 skrg..suka sgt nak burukkan blogger lain..yang A mengata kat B, B lak mengata kat C and everything comes in circle..apalah pekdahnya yang diorang dapat..dah jadi cam trend skrg ni kutuk mengutuk dalam blog..kalo setakat nak kumpul followers baik tak payah..saya ni bukan nak mengata tapi dats the truth..kita kutuk2 orang and at de same time orang pun kutuk kita..nasib baiklah blog saya ni hampeh je..harap-harap takde orang baca blog..karang tak pasal-pasal saya pun kena..tapi rasanya takde sebab orang nak kata pape pasal blog saya kot..alhamdulillah..lagipun saya bukanlah seorang yang pandai berkata2..writing lagilah hampeh..tapi saya leh tulis panjang berjela-jela bila tengah marah tapi (de tapi lagi ) just untuk bacaan saya sorang je..
moral: jangan suka burukkan orang..nanti kita yang nampak buruk..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...