nuffnang

Tuesday, May 24, 2011

kebetulan dan kimia

assalamualaikum and good morning semua..got something to share pagi ni..takde yang menarik@penting pun..tapi bagi saya ianya kebetulan yang menarik..kalo dah cakap kebetulan , of course lah ianya tidak dirancang..apakah kebetulan itu? sila scroll ke bawah and look at my status kat facebook..
status kat facebook pagi ni..
 itu adalah kebetulan pada pagi ni..saya dan officemate saya pakai baju kurung dan tudung warna yang sama..another kebetulan yang saya suka adalah pada hari raya tahun lepas..me and my bff, zuriah wearing the baju kurung which is look alike..when we are looking at each other, then we both laugh..hahaha..kita ada kimia lah..which is chemistry..sampai my mak tanya korang ni berpakat ke? gambar kat bawah ni adalah bukti bagi kejadian ini..cam bukti kes kat mahkamah lah pulak..hehehe..pic ni di cilok dari fb zuriah..

raya kat rumah imi.
see? kami tak rancang pun..ini semua hanyalah kebetulan semata-mata..so, apa kaitan kebetulan dan kimia (chemistry)? sebenarnya ianya tiada kaitan pun..tetapi ianya sudah menjadi sebab kebiasaan bagi kita apabila terjadinya sesuatu kebetulan sebegini..

© copyright http://mizzknewrulez.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...